Onsdag.

Jaha.. Då har halva denna dagen också gått, jag hinner knappt med känner jag! Idag har jag och Lillstrumpan hälsat på mina "barn" och arbetskamrater under tiden Elijah har varit på dagis. När vi var färdiga där körde vi och hämtade upp Evve och sen vidare ner till Center syd en sväng. Vi fick båda handlat lite vår/sommarkläder, skönt! Charly har även varit på invägning/mätning, hon är nu 61cm lång =) Evve, Bibbi och Bettan följde med mig och Charly när vi skulle hämta Elijah på dagis, det tyckte han var rolig, vi går nog ner allihop i morgon igen =) Elijah fick hålla Bibbi (i koppel) hela vägen hem, stolt som bara den gick han fram, kul att se. Vi väntar nu på att pappa Dennis ska komma hem från arbetet så vi kan gå ut och leka.

Igår fick jag lite "ensamtid"  =) Jag hälsade på min goda vän Angelica i Landskrona, det var trevligt som sören. När jag kom hem hittade jag Dennis och Elijah i uterummet, de ritade. De hade städat av uterummet undertiden jag var hemifrån. Skönt att jag slapp det detta året!! Jag och Lillstrumpan hälsade även på Annika i går, vi åt frukost tillsammans, myspys! Tiden går undan när vi träffas tycker jag för rätt var det var, skulle jag gå och hämta Hjärtat på dagis? Hihi, jaja, då vet vi att vi har roligt tillsammans (det är ju då tiden går fort har jag hört).

Imorgon ska vi (jag och Charly) hälsa på Johanna, ännu en god vän! Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute =) Frukostmys ska det bli i alla fall, Hihi!

Tata/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0