Toppenhelg!

Helgen har varit en KANON helg! I lördags var vi på fest, hellyckad dag/kväll! Elijah lekte och dansade hela dagen och kvällen med både barn och vuxna =) Han hade jätte roligt! Hanna var också där, de två alltså =) Så goda vänner de är.. De har verkligen roligt ihop, höjdpunkten på kvällen var när vi föräldrar upptäckte att Hanna och Elijah dansade med varnadra (bara sådär, de tar liksom tag i varnadra) de dansade "tryckare" Hihi! De såg ju hur de vuxna gjorde och skulle göra likadant, såå sött! Ja, som sagt var det en rolig fest med roligt folk, mycket skratt och prat =)

Söndagen blev en sån där "ta dagen för vad som kommer" dag, vi tog det lugnt, var ute och lekte hela dagen och avslutade den med film och mys på kvällen =)

Idag har jag och Elijah sprungit i "kortbyxor" =) Härligt, härligt! Vi har lekt ute nästan hela dagen, gick en lång runda och stannade sen till på lekplatsen och lekte med fritidsbarnen. Elijah sparkade fotboll med två killar, han tyckte så klart att det var jätte kul.. En annan har kommit igång (rent kroppsligt) nu, jag klättrar, gungar och hänger där Elijah vill leka =) Så skönt! Våren gör mig extra pigg och glad, jag känner hur lyckan rusar i ådrorna.
Vi har även hunnit med att besöka både Annika och mamma idag, det blev två korta besök innan vi skulle vidare hem för att laga mat till oss, Dennis favoriträtt.. Korv i ugn! Mmmm! Nu har vi (hela familjen) varit ute och pulat i trädgården, den såg ut som "kom och hjälp mig döö" ungefär, men nu ser den mer ut som "Oo vilken trevlig trädgård" Hihi! Jag känner hur solen gjort sitt i ansiktet =) en jävligt NICE känsla! 

I morgon är det "dagistime" för Elijah, han har frågat om sitt dagis idag, han tycker bra om sina fröknar och kompisar där =) Jag och Charly ska hem till farmor Anka på frukostmys, hoppas det blir lika fint väder i morgon som det har varit idag så vi kan sitta ute lite framåt middag.. 

Tack för mig ♥

Kommentarer
Postat av: tess

Ja det var riktigt kul och mysigt att se våra barn dansa med varandra. Jag märkte knappt av Hanna under hela kvällen. =) En mycket lyckad och trevlig fest! =) Idag ÄR det underbart väder! Längtar tills Ebba ska sova middag så jag kan sitta still i solen o njuta.. =)

2011-04-19 @ 08:16:44
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0