Tisdag..

Tänkte att jag kunde sätta mig här en liten stund nu innan jag ska bege mig ut i regnet för att hämta Elijah på dagis..

Vi har haft Sabina på övernattningsbesök =) Mysigt som alltid att ha henne här. Vi tittade på film igår kväll medan Dennis var i "Landets krona" och såg Bios premiärmatch med pappa. Suck! Men fint väder hade de i alla fall, Haha! När Dennis kom hem såg vi "Hangover" alltid lika rolig tycker jag, helt klart en av mina favorit komedier.


Sabbe & Charly =)

Jag och Charly har hälsat på moster Evve, Bibbi och Betan en stund idag =) Nu ska jag redigera lite bilder jag tagit i dagarna för att sen skicka iväg på framkallning, kul!! Har några önskemål från nära och kära, det ska också fixas. Det är roligt när foto uppskattas =) Elijah är inne på sitt 6e (eller är det 7e?) album nu och Charly har 1 än så länge, Hihi! ♥ Ååh mina älsklingar, jag kan inte få nog av dem! Allt dokumenteras, eller det mesta i alla fall, tss!.. Nä faktiskt inte i närheten..
Elijah tycker det är jätteroligt att sitta och titta i sina album. Han har ett favoritalbum hemma hos sin mormor och morfar, i det albumet kan man nämnligen hitta morfar Göran sittandes i kallingar på en balkong. Det är en semesterbild från 98 tror jag, då vår familj var på Cypern. Jag är också med på bilderna, vilket också är roligt. Ja, där var man 14 år, bara barnet! =)

Nä nu ska jag dricka en kopp kaffe och njuta av värmen lite innan jag beger mig..
Tjingeling / Marre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0