Söndag.

Sitter här med min älskade dotter i famnen och skriver..

Ååh vilken dag! Så fint väder det har varit idag. När jag gick hemifrån i morse tog jag kameran med mig, den måste så klart med när det är fint väder =) Elijah har sovit hos sin mormor och morfar i natt, så det var dit jag gick.. Dennis köpte bullar som vi fikade på, mysiga mogrnar! Idag har vi varit ute och lekt både på lekplatsen och i trädgården, skönt. Nu har vi ätit mat och tittat på "Trassel", den nya animerade Disney filmen =) Jättebra!

Igår började dagen med en mysig frukost hos svärmor =) Jag, ungarna och Annika träffades medan Dennis låg hemma och snarkade kudden. Det var även igår Elijah skulle se fimen "Rio" på bio. Vi åkte in, mamma, jag och lilleman. Väl där mötte vi upp Angelica som också skulle se filmen. Vi gick in i salongen, satte oss på våra platser och väntade.. Filmen gick igång, ca 4min in i filmen reser sig Elijah upp och säger:
-Mamma jag vill inte titta filmen här, jag vill titta filmen hemma!
Jaha tänkte jag och svara: -Vill du att vi ska köra hem, du och mamma?
-Ja! svara han då..
Jaha jaja, det var bara för oss att köra hem, jag lämnade Elijah hos pappa sin och körde in till Lund igen, fick sett slutet, Woohoo! Mamma och Angelica tyckte att filmen var jättebra. Angelica följde med oss tillbaka till Lödde eftersom Anders och Nettan skulle komma ut och grilla med oss =) Vi hade en trevlig kväll med mycket prat och skratt, som vanligt =)

Idag har våra kära vänner Therese och Jimmie 1årig bröllopsdag! Ett stort GRATTIS! Minns den stora dagen som om det var igår *tänker tillbaka* =) Både Möhippan och bröllopet, två roliga dagar..


På lekplatsen..

    


Lek i trädgården..

     

     

Tack för mig..
/M

Kommentarer
Postat av: tess

två oförglömliga dagar!! =)

2011-04-10 @ 21:08:06
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0