Påsken..

Helgen har varit underbar! Vi har umgåts med familj och vänner, det har blivit sena kvällar och tidiga morgnar alla dagar. Men vad gör det? Nu när vädret är såå härligt är vi ute exakt hela dagarna, vi leker och grillar. Maten och frukosten är extra god när man kan njuta av den utomhus tycker jag =) Elijah har aldrig ätit så mycket godis som han gjort denna helgen. Han har fått påskägg av Evve & JP, mormor & morfar, farmor & farfar och Iris & Gunnar.. Det blev mycket godis det kan jag säga Hihi! Av mig och Dennis fick han ett stort ägg med kläder, en keps och ett pussel i, han fick även Walkie talkies av mormor & morfar. tack för alla gåvor! =) Charly fick en rosa solhatt av Iris & Gunnar, jättesöt =)

Idag kommer Sabbe på övernattningsbesök =) Vi ska grilla. Evve och JP ska också komma och grilla, mys pys! Emelie och Moah har även varit här idag, vi gick till Cafe Uven och handlade bullar som vi fikade på i trädgården när vi kom hem.
Ååh jag har blivit kär i "livet" på nytt känner jag, en härlig känsla! Det är familjen och vännerna som är orsaken till detta, de är alla bäst!

Slänger upp lite bilder på helgens aktiviteter..




Simon & Charly.


Melissa & Charly.


Elijah & Simon.


Äppleälskaren Elijah.


Charly ligger och myser på mormors dynor.


Glad liten skit. "Det är jag som bestämmer" står det på bodyn hon fått av Emelie och Alex.


Mormor hjälper Elijah med Walkie talkiena =)


Mmmmmm!


Morfar & Elijah. "Testing testing"


-Hmmm, vad är det här för nått?
-Ååh CHOKLAD!


Här är en som somnat gott i soffan efter dagens firande.


JP & Dennis njuter av en kall beer.


Elijahs nya vattenpistol.


Min älskade Elijah ♥


Här har vi en del av "gänget" =) God mat i gott sällskap!


Moah pratar med Charly.


Hjälpsamma Moah ger Charly nappen.

'



Min älskade Charly ♥

Jag hoppas att alla har haft en lika underbar Påsk som vi =)
Tjingeling/Marre ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0