Fredagsmys..

Evve och JP kom som sagt hem från Gran Canaria i onsdags kväll =) Evve hade handlat till barnen. Elijah fick en Svampbob väska, waoow den tycker han om. Han var och badade på badhuset med pappa sin igår, då använde han sin nya väska att packa badkläder i. Mycket bra! Charly fick tre tröjor, jättefina allihop, favoriten är den jag lägger upp bild på =) Tack så mycket för gåvorna moster Evve!




Stämmer bra det..

Igår var jag och mamma iväg med Lillstrumpan på BUS i Lund för ultraljud och EKG på lilla hjärtat ♥ Hon var jätteduktig, inget gnäll och skrik bara prat och skratt! Charly har vad man kallar ett Fysiologiskt blåsljud på hjärtat, "ett friskt" blåsljud vilket innebär att man kan höra svagt, svagt hur blodet cirkulerar i hjärtat. Inget farligt, och det försvinner oftast efterhand som barnet växer. Såå skönt att äntligen få veta!

Evve och Liisa var hemma hos mig och barnen igår kväll, vi tittade på film och mös =) Tack för titten töser!

Snart ska jag och barnen bege oss hem till mamma, där ska vi äta frukost tillsammans med mamma, Evve och min mormor. Mysig start på en fredag! ♥

Önskar alla en trevlig helg!
/Mari1..

Kommentarer
Postat av: Lotti

Söt tröja :-)

2011-04-13 @ 20:46:05
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0