Farmor Anka och farfar Klister..

Vi har varit hos barnens farmor och farfar på middag idag =)
Det bjöds på Spagetti med köttfärssås, det var jättegott!
Elijah byggde lego med både farmor och farfar, det var roligt tyckte han..
Jag tror att vi får införskaffa lite lego till honom, duplot är inte lika intressant längre,
vilket jag kan förstå, han är stor nu och vill bygga bilar och annat roligt.
Vi hade med oss lite foto på barnen till Anka och Klister, vilket uppskattades =)

Elijah kan inte säja R, han bytar ut bokstven R till L
Klister
Lis
Glis
Los
Lamla
Loligt
En mycket vanlig, och gullig utveckling hos barn.
..Det bli rätt med tiden =)


Jag har även varit på BVC med Charly idag =)
Stora tjejen väger nu på pricken 6kg och är 60cm lång, roligt!
Hon är så rolig, ler och skrattar hela tiden, ett riktigt charmtroll, Hihi!

Elijah har varit på teater med dagis idag, han tyckte det var jätteroligt!
Han har berättat lite av vad han kommer ihåg, och kan återge av den.
Buss har han också fått åka, så det har varit extra roligt på dagis idag =)
På lördag ska jag och mamma åka in på bio med honom,
vi ska se den nya animerade filmen "Rio"
Första gången för Elijah, jag hoppas att han kommer uppskatta det,
det ska bli spännande att se hans reaktion =D 

Ikväll kommer syrran och JP hem från Gran Canaria.
Jag och mamma ska hämta dem, under tiden tittar gubbarna på hockey.
..SÄLLAN liksom =P 


Jag bara älskar tecknad och animerad film!

-Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0