Charly 10 veckor!

Det är inte kokt, känns som om det var igår Lillstrumpan kom till världen! Snacka om att dagarna springer iväg..
10 veckor idag, och vad kan hon nu.. Jo, hon fokuserar, följer med blicken. Ler, pratar och skrattar (samspelar). Hon är "styvnackad" och STÅR! (med hjälp givetvis). Herreguud, vad hon har utvecklats på denna tiden. Olika typer av mönster är jätteintressant nu, Charly pratar bla. med mormor och morfars kudde, sina armar när hon har mönstrad boddy på sig och med mitt nya armband, som jag fått av mamma, ett hon själv gjort.
-Tack älskade mamma!
Det ser så roligt ut, hon vill fram till kudden och skjuter då ifrån med benen och flaxar med armarna. Detta är en reflex, inget hon kan kontrollera än men det ser såå roligt ut.
-Jag vill ha dig, jag vill ha dig! Hihi! =)

Elijah är en duktig storebror, jag är så stolt över honom! Han hjälper till, ger lillan "pipan" (nappen) när vi ber honom och tittar till henne när hon gråter och mycket mer. Han är såå mån om henne! Det är så skönt att han inte är svartsjuk, han mår gott och tycker att lillasyster är toppen! Hihi, ja än så länge, när hon blir äldre tycker han säkert att hon är dryg (och samtidigt tycker Charly då att Elijah är toppen), för så är det ju med småsyskon =)
-Bin there liksom!







Fredag hela dagen, idag ska vi grilla och umgås med mamma och pappa =) 

I veckan har vi haft fullt upp med "påhälsningar" och annat roligt så det ska bli skönt att bara ta det lugnt, titta på "Så ska det låta" =) 

I morgon ska vi på konfirmations/45års fest till Angelica och Anders =) Kul kul! 

Trevlig helg / Marre..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0