Bus bus med Evelina & morbror Martin..


♥ ♥ ♥

 

 

Ja vad ska jag säga..
Det blir alltid en massa bus för Elijah när vi träffar Martin och Evelina.
Elijah älskar det, han kan inte få nog av bus!

Martin och Evelina hälsade på oss igår kväll =)
Vi drack kaffe och fikade på wienerlängd..
Gott prat i gott sällskap ♥
Tack för titten!

• • • • •

Idag har jag, Charly och mamma varit på Ikea igen..
Charly blev fotograferad =)
..Spännande!

Dennis och jag ska köra in med ungarna den 3/5 igen.
Fick för mig att det var i slutet på maj men men..
Det är "Kungsfoto" som står där, mannen som tog foto idag var duktig!
Det gäller ju att fotografen kan bjuda på sig själv!
..En annan pajas försökte också, men vi fick ingen "skrattbild"
Jaja, men vi blev nöjda =)
Vi får se hur bilderna blir nästa gång?
Tänkte ta enskilda foto på ungarna och även gemensamt =)
Vi har ifs en vad man kallar "värsting kamera" en Nikon D90,
men det är alltid roligt att få tagit foto "på riktigt" Hihi!
Till sommaren ska vi köra in till malmö Polyfoto för att ta familjefoto ♥
En massa fotande, så roligt såå!

Tata / Marre ♣









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0