Äntligen helg..

Lördag hela dagen =)

Igår fick vi besök av Martina, Peter och lilla Julia ♥ Elijah och Julia jagade varandra som galningar här hemma..
Haha, de är så söta. De sprang in till oss och börjde tända och släcka lampan för oss, jättekul hade de, hm!
Vi fick uppleva lågstadiedisco på nytt, vi vuxna ;) Schysst! Jag smög på ungarna ett par gånger, lyssnade när de pratade de med varandra. Julia säger enstaka ord, men de förstår varanda.. Hej, hej sa hon lite då och då =)
-Hej! sa Julia till Elijah..
Elijah svarar, -Hej, hur är läget, vad heter du?
Skitungar!! =)
Nu har jag städat undan alla bevis på att vi har haft besök, det låg chips och ostbågar i varje hörn här hemma..
Tack för en trevlig kväll fam Martina ♥

Elijah och jag målade glas igår. Jag målade Scooby Doo, Spindelmannen och Elijah målade en haj..
   


Idag ska jag träffa min kära arbetskamrat och vän Johanna för lite snack och fika, mysigt!
Sen får vi se vad vi kan hitta på ikväll? =)


                 
                          ♥ ELIJAH & CHARLY; MAMMA ÄLSKAR ER! ♥ 




Kommentarer
Postat av: Martina

Busiga barn vi har <3

2011-04-02 @ 12:47:06
Postat av: tess

Asså det är inte klokt hur lik Charly är dig!! =)

2011-04-02 @ 13:58:05
URL: http://hannasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0